Kehitystä havaittavissa

wanha 8/2015

Tämmönen nopee kehityspäivitys, että mihin asti tässä on päästy. Luonnollisesti kummassakaan kuvassa ei ole kovin hyvä valaistus eikä kulma. Ensimmäinen tuplakuva on otettu viimevuonna, kun halusin päästä esittelemään uusia legginssejäni. Tietenkin kaikki täällä myöntävät, että ne on oikeesti aika siistit.

 

Tämä toinen otos on otettu tänään, kun pyrin parhaani mukaan imitoimaan vaatetusta, asentoja sekä kuvakulmaa. Valaistus ei tietenkään ole sama, siihen on kauhean vaikea eri ympäristössä vaikuttaa ja pääsyä tuohon samaan paikkaan minulla ei ole. Puhelinkin on vaihtunut. Mutta all in all, kehitystä näkee.

 

IMG_20160612_113141 6/2016

 

Tai ainakin minä näen. Etureidet on ottaneet kasvaakseen ja pylly on noussut ja pyöristynyt. Selkä on levinnyt ja hartiat sekä kädet kasvaneet. Ja mikä ”tärkeintä”, huomaatte varmasti, että rasvaa on pistetty palamaan. Kiitos metcon, kiitos jooga, kiitos kestävyysharjoittelu ja kaikki cardio, jota olen aina inhonnut sydämeni pohjasta, mutta kyllähän sillä tulosta tulee, vaikkei ihan hirveästi harjoittaisikaan.

 

Tällä hetkellä juoksen kilometrin matolla aina kaikkien muiden treenien paitsi jalkapäivän jälkeen. Minulla on semmoinen jännä tapa, että haluan ylittää aikani ja olla parempi kuin viimeksi. Yleensä jalkapäivän jälkeen olen niin hapoilla, etten pysty yksinkertaisesti enää juoksemaan. Silloin voisi varmasti soutaa, mutta c’moon. Tämä on minulle ihan riittävää kehitystä juuri tällä hetkellä.

 

Ruokailutottumukset ovat myös muuttuneet aikatavalla. Olen vähentänyt lihansyönnin niin minimiin kuin voi olla ja maitotuotteita en juurikaan käytä. Proteiinia otetaan sisään mikä ehditään, kyllä se on täysin mahdollista ilman lihaa, ja hiilareita sen verran, että pidetään treenikuntoa yllä. Koska muuten ei tule venyteltyä, olen ottanut astangajoogan mukaan tähän treenin ohelle. Sitä ei kauheasti tarvitse päivittäin harjoitella, että tuloksia ihan oikeasti tulee.

 

Mikään ihannekuntohan tämä ei ole. Kaikki näkevät, että esimerkiksi vatsalihakset pitää saada näkyviin paremmin. Tähän varmasti löytyy hyviä ohjeita uudesta opuksesta, joka tipahti tuossa viimeviikolla postiluukusta. Vasta aloin lukea tätä läpi ja ajattelin kertoa oman mielipiteeni hieman myöhemmin. Kiinnostaisiko ihmisiä tämän kirjan arvonta? Todennäköisesti kiinnostaisi!

 

Kommentit

kommenttia